Snježnik - zimski uspon (18)30.12.2014. 5 članova Martinščaka i 1 član Dubovca koji je stalni gost na našim izletima uputilo se prema Gorskom Kotaru po hladnom  i vedrom vremenu. Došavši na Platak spremamo se i ispijamo kuhano vino da nas ugrije jer vani je hladno i još puše vjetar pa pojačava tu hladnoću,temperatura je negdje oko -10.Krećemo prema stazi i Rimskom cestom dolazimo do raskrižja staza i odluka pada idemo ”kroz grlo”.

Snježnik - zimski uspon (1)Imamo sreću pa je već netko prošao i ugazio tragove pa nam je malo lakše gaziti po snijegu. Dolazimo do napuštenog doma ostavljamo ruksake i vadimo dnevnike i odlazimo na vrh. Pogled je savršen zbog vedrog vremena i vjetra,puše i hladno je,osjet temperature je sigurno -15 ako ne i niže,te se zadržavamo toliko da udaramo žigove, slikamo i na brzinu bacamo pogled u daljinu i spuštamo se natrag do doma. Odlučujemo da nećemo nastaviti prema Guslici zbog jakog vjetra i hladnoće te se istim putem vraćamo na Platak u dom.

Slijedi presvlačenje i zagrijavanje uz grah i pivicu u toplom domu,te povratak za Karlovac gdje dolazimo iza 15 sati.